k

Newsletter

[contact-form-7 404 "Nerasta"]

Follow us

Ieškoti

Prekių pristatymo sąlygos ir grąžinimo taisyklės

MOKĖJIMAI

Internetinėje parduotuvėje JOLIMVERINIAI už prekes galite atsiskaityti:

  • Naudodamiesi elektronine bankininkyste. Prekes pristatysime per 2-5 darbo dienas po pinigų įskaitymo į mūsų sąskaitą.
  • Naudodamiesi Paysera sistema.

GARANTIJOS IR GRĄŽINIMAS

Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. LR Ūkio ministro įsakymu Nr.217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”. Be rimtos priežasties prekę galima grąžinti per 10 darbo dienų, tačiau tik tada, jei prekės įpakavimas nepažeistas. Nepažeidę originalaus įpakavimo Jūs turėsite supakuoti prekę ir atsiųsti ją mums, siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas. Daugiau informacijos galite gauti susisiekę su mumis info@jolimveriniai.lt.

Jei nutiktų taip, kad gautumėte ne tą prekę, kurią užsakėte, informuokite mus išsiųsdami elektroninį laišką adresu: info@jolimveriniai.lt (jame nurodykite užsakymo numerį, kokią prekę gavote ir kokią užsakėte). Mes sumokėsime prekės grąžinimo išlaidas ir išsiųsime Jūsų užsakytą prekę iškart, kai gausime grąžintą prekę. Jums tereikia laikytis aukščiau nurodytos prekių grąžinimo tvarkos. Tuo atveju, jei prekė, kurią grąžinate, bus atidaryta, naudota ar pažeista gamintojo pakuotė, grąžinti Jums pinigų ar pakeisti prekės kita negalėsime.

PRISTATYMAS

  • Užsakytas prekes internetinėje parduotuvėje jolimveriniai.lt pristatome visoje Lietuvoje per 2– 5 darbo dienas po apmokėjimo (užsakymo diena neįskaičiuojama). Į užsienį užsakymai siunčiami susisiekus asmeniškai.
  • Prekes pristatome Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
  • Prekes pristatyti galime Lietuvos paštu, savitarnos terminaluose Omniva ir LP express.
  • Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.
  • Užsakymai į Kuršių Neriją taikomas papildomas mokestis už siuntinį.

Jei Jums kyla klausimų, prašome susisiekti su elektroninės parduotuvės www.jolimveriniai.lt klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojais darbo dienomis 8 – 17 val. telefonu +370 670 48 601

SVARBU ŽINOTI ATSIIMANT PREKES:

Siuntos pristatymo metu pirkėjas ar pirkėjo atstovas turi kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį ir kokybę.

Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą (-us), pirkėjas ar pirkėjo atstovas siuntos gali nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su pirkėju ar pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.

Pirkėjui ar pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.